loading...
مرکز تخصصی کسب در امد
shahram بازدید : 100 سه شنبه 15 شهریور 1390 نظرات (0)

Eee Pad، کامپیوتر کتابی ASUS

Asus در این دسامبر لپ تاپ های خود را ارائه خواهد کرد. با توجه به گفته های مدیرعامل آقای Jerry Shen ابعاد صفحه آنها ۱۲ اینچ، ۱۰ اینچ و ۷ اینچ است. این خبر درست بعد از اینکه آقای شن قیمت Eee Pad و جزئیات ارائه آن را در یک کنفرانس تلفنی با گزارشگران در میان گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فریا، در حقیقت، اخبار مربوط به Eee Pad از زمانی که اولین بار Asus از دستگاه Computex خود پرده برداری کرد، بر سر زبان ها افتاد. تقریبا حدس زدن این مطلب که مقاصد کمپانی از دادن یک کامپیوتر کتابی چه می تواند باشد، غیر ممکن است. ممکن است این دفعه آقای Shen واقعا منظورش Eee Pad باشد.

کامپیوتر کتابی Wintel

ابتدا Asus کامپیوتر کتابی به انضمام صفحه ۱۲ اینچی قابلیت اتصال به شبکه از طریق پروسه گر intel را در دسامبر معرفی کرد و در ژانویه ۲۰۱۱ آن را فروخت. Asus گفته است که برای اینکه گرافیک و سیستم عامل مشتری پسندانه ای داشته باشد با شرکت میکروسافت همکاری کرده است. هم ویندوز و هم اینتل در یک کامپیوتر کتابی ۹ اینچی تعبیه شده اند که شرکت Asus امیدوار است که آن را در ماه مارس به بازار ارائه دهد.

کامپیوتر کتابی Android

Asus همچنین نقشه هایی برای اضافه کردن دو کامپیوتر کتابی دیگر با ابعاد ۷ اینچ در سر دارد که یکی به همراه Wifi است و دیگری دارای تماس های Digitimes با ظرفیت ۳۰۵ گیگا بایت است که قابلیت عملیات تلفنی هم دارد. هیچ بحثی بر سر چگونگی سیستم عامل آن هنوز نیست. بی شک Android یک انتخاب مطمئن است.

در آخر هم ASUS یک کامپیوتر کتابی به نام Nvidia Tegra-2 که بر اساس عملگر ARM است و دارای صفحه نمایش ۹ اینچی است به بازار خواهد داد. این سه مو=دل سه و هفت اینچی در ماه مارس به بازار خواهند آمد.

Shen هنوز به ما هیچ چیزی در مورد جزئیات قیمتی نگفته است. فقط گفته که اختلاف قیمت این دو کامپیوتر ۹ اینچی تقریبا ۱۰۰ دلار خواهد بود.

shahram بازدید : 129 سه شنبه 15 شهریور 1390 نظرات (0)

به دنبال مدل بی سیم MG5320 ، کمپانی Canon  ، چاپگر جوهرافشان PIXMA iP4920 را که یک وسیله ی قابل برنامه ریزی با وظیفه ی مشخص است را به بازار عرضه کرده است. مدل iP4920 میتواند یک عکس  ۴″ x 6″  بدون حاشیه را تقریبأ در مدت ۲۰ ثانیه تولید و اسناد سیاه-سفید را در ۱۲٫۵ ipmو اسناد رنگی را در ۹٫۳ ipm آماده ی تحویل کند. این مدل هم مانند مدل MG5320 دارای بالاترین قدرت تفکیک پذیری رنگ ، یعنی ۹۶۰۰×۲۴۰۰ dpi است.

این دستگاه از ChromaLife100 + جوهر با ۵ مخزن جوهر مجزا استفاده میکند و قابلیت چاپ دورو به طوراتوماتیک را نیز دارد؛ از دیگر وظایف آن، چاپ فیلم Full HD است بطوریکه کلیپ های فیلم HD مورد علاقه تان را که با دوربین های  Canon EOS Digital SLR یا دوربین های عکاسی گرفته شده، به عکس های زیبای چاپ شده تبدیل میکند. این چاپگر میتواند CDها ،DVD ها یا  دیسکت های Blu-ray قابل چاپ با جوهرافشان را مستقیمأ چاپ کند.

shahram بازدید : 102 سه شنبه 15 شهریور 1390 نظرات (0)

تبليغات فيزيكي با موبايل

نرم‌افزارهاي موبايل واقعيت افزون‌شده (Augmented Reality) چندي است كه توسعه يافته‌اند و اكنون شاهد نخستين نرم‌افزار ضدتبليغ هستيم كه به‌صورت موقت در نيويورك راه‌ افتاده است و در صورتي كه اجرا شود، در خيابان بيلبوردهاي تبليغاتي را تشخيص داده و به‌جاي تبليغات، آثار هنري هنرمنداني چون ران انگليش، جان فكنر و... را نمايش مي‌دهد.

 

سبد خريد تبلت‌دار

سبدهاي خريد هوشمند، خريد را جذاب‌تر كرده‌اند. با گذر از قفسه‌هاي فروشگاه، اين تبلت‌ها با شبكه واي‌فاي فروشگاه ارتباط برقرار كرده و به‌صورت كاملا لحظه‌اي كالاهايي را كه شامل تخفيف مي‌شوند، در آن قفسه نمايش مي‌دهند.

 

 

 

 

 

باتري‌هاي شفاف توليد مي‌شوند

دانشمندان نمايشگرهاي شفاف را در گذشته ساخته بودند اما حضور اين نمايشگرها در دستگاه‌هاي قابل حمل بدون شفاف‌سازي باتري ممكن نبود. اما هم اكنون محققان دانشگاه استانفورد توانسته‌اند باتري‌هاي شفاف درست كنند. اين باتري‌ها همانند ديگر باتري‌ها از فناوري ليتيوم‌يون استفاده مي‌كنند اما سيم‌كشي داخلي آنها چنان ظريف است كه با چشم غيرمسلح كاملا شفاف به‌نظر مي‌رسد.

 

 

 

بزرگداشت آتاري با طلا

گروهي كه خود را Urchin Associates مي‌نامند، قاب طلاي 24 قيراتي براي كنسول آتاري ساخته‌اند كه مي‌تواند ركورد گران‌ترين كنسول بازي را بزند. اين گروه وسايل و اختراعات به‌يادماندني بشر را از طلا مي‌سازد تا ماندگار شود.

 

 

 

 

 

 

 

عينك‌هاي آفتابي هوشمند

عينك‌هاي آفتابي در اين گرماي تابستان و نور شديد خورشيد وسيله‌اي ضروري هستند. كريس مالين، با تركيب نمايشگرهاي ال‌سي‌دي و دوربين همراه، عينكي هوشمند ساخته كه در مقابل بازتاب‌هاي نور خورشيد واكنش نشان داده و آن بخش‌ها را تاريك‌تر مي‌كند.

 

 

 

هاب‌ يو‌اس‌بي آيفوني

لپ‌تاپ‌ها هرچه كوچك‌تر مي‌شوند، به پورت‌هاي كمتري مجهز مي‌شوند. اين مشكل شايع است بخصوص در لپ‌تاپ‌هاي كوچك اپل كه تنها دو پورت يو اس‌بي دارند؛ از اين‌رو، كابل آيفوني كه خودش هاب يو‌اس‌بي باشد، ايده جالبي به‌نظر مي‌رسد.

 

 

تايپ در شب به اپل باز مي‌گردد

لپ‌تاپ‌هاي نسل يكي مانده به آخر اپل ديگر مجهز به نور صفحه كليد نبودند. از يك منبع داخلي در اپل شنيده شده است كه اين شركت مجددا اين قابليت را به لپ‌تاپ‌هاي مك‌بوك خود هديه مي‌كند تا تايپ در شب براي كاربران اين لپ‌تاپ‌ها ساده باشد.

 

 

 

 

تلويزيون همراه

موبايل‌هاي تلويزيون‌دار از گجت‌هاي محبوب هستند كه مي‌توان در سفر نيز به تماشاي تلويزيون پرداخت؛ اما صفحه‌هاي كوچك آنها شايد نتواند جاي اين لباس عظيم را بگيرد كه با اتصال به آيپاد يا پخش‌كننده دي‌وي‌دي مي‌تواند فيلم پخش كند.

shahram بازدید : 204 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)

قابل توجه آن دسته از عزيزاني كه از آنتي ويروس نود32 استفاده ميكنند
ديگران نگران از دست دادن فايل هاي آپديت نود 32 نباشيد
با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد براحتي از فايل هاي آپديت پشتيبان بگيريد

مزايا:
1- بروز رساني آنتي ويروس خود پس از نصب مجدد ويندوز بدون نياز به اتصال به اينترنت ( آپديت آفلاين )
2- استفاده از نسخه پشتيبان بر روي ساير سيستم ها
3- كاملا كم حجم و قابل حمل بر روي فلاپي يا ساير دستگاه هاي ذخيره سازي

4- پشتيباني از تمامي ويندوز هاي مايكروسافت اعم از XP - VISTA - Seven
5- قابليت پشتيبان گيري از هر ويندوز و باز گرداندن در ويندوزي متفاوت ( در xp پشتيبان بگيريد در vista يا seven استفاده كنيد يا بلعكس)
6- داراي هوش مصنوعي و تشخيص مسير نصب آنتي ويروس نود32
7- طراحي و برنامه نويسي شده براي نسل هاي بعدي ويندوز هاي مايكروسافت

با استفاده از مزاياي بالا ديگر مشكلي با تعويض ويندوز نداريد . زيرا با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد به راحتي يك نسخه Backup از فايل هاي اپديت نود32 تهيه كرده و پس از نصب مجدد ويندوز فايل هخاي آپديت را بازگرداني كرده و آنتي ويروس را بروز نمايد.

نكته قابل توجه اينجاست كه شما ميتوانيد از فايل خروجي گرفته شده توسط نرم افزار backuper-Nod32 آنتي ويروس هاي نصب شده بر روي ساير سيستم ها را نيز آپديت نماييد

مژده به مديران سايت ها و وبلاگ ها:
شما ميتوانيد با پشتيبان گيري روزانه از آنتي ويروس نود خود و گذاشتن آن بر روي سايتتان ، سايت خود را به يك مرجع دانلود فايل هاي آپديت نود32 تبديل كرده و بازديد روزانه و همچنين رده خود در گوگل ر افزايش دهيد

نكته : اين نسخه تنها براي نود 32 ورژن3 به بالا كارايي دارد

روش كار:

پشتيبان گيري
1- ابتدا از نصب بودن نود32 ورژن3 مطمئن شويد
2- بر روي ْbackuper-Nod32.exe كليك كنيد
2- در صفحه باز شده مسير ذخيره سازي نسخه پشتيبان را بدهيد ( مسير پيش فرض برروي صفحه دسكتاپ ميباشد)
4- با زدن گرينه Next نرم افزار به صورت اتوماتيك وارد عمل شده و در كمتر از 1 دقيقه نسخه پشتيبان را به فرمت EXE با مضمون آخرين تاريخ آپديت نود 32 در مسير تعين شده ميسازد


بازگرداني فايل هاي آپديت
1- ابتدا از نصب بودن نود32 ورژن3 مطمئن شويد
2- بر روي فايل خروجي گرفته شده توسط نرم افزار كليك كنيد و منتظر بمانيد تا مراحل بازگرداني به اتمام برشد
3- براي جايگزيني فايل هاي آپديت حتما سيستم خود را Restart نماييد

===================================
با توجه به درخواست فراوان كاربران نسخه full بكاپر نود32 رو براتون قرار دادم تا بتونيد از تمامي نسخه هاي نود32 بكاپ تهيه كنيد و با استفاده از بكاپ سيستم هاي ديگه رو هم آپديت كنيد

چند نكته :
1-اين بكاپر همانند گذشته براي نسخه 2 و 3 بدون هيچ مشكلي كار ميكنه و از بكاپ گرفته شده ميتونيد نسخه هاي 2 و 3 رو آپديت كنيد
2- براي استفاده از نسخه 4 چند نكته لازم هست
اين نسخه به راحتي از نسخه 4 بكاپ تهيه ميكنه اما براي برگردوندن بكاپ بر روي نسخه هاي 4 ديگه بايد مراحل زير رو طي كنيد

الف : باز كردن پنجره نود32
ب : رفتن به قسمت advanced برنامه و حذف تیکenable self defense

 

پ : ریست دستگاه برای فعال شدن حذف تیک فوق -- حتما ریست کنید نه لوگ آف

ت : اجراي بكاپ گرفته شده از نود32

شرح: نرم افزار ذخيره و پشتيبان گيري از فايل هاي آپديت نود 32
ویرایش: 3
اندازه فایل:731 Kb


دانلود





آپدیت آفلاین NOD 32 برای تمامی نسخه های 3 و 4 به تاریخ 2011/04/16:

www.proshat.us/1Akhbar/NOD32Offline/OFFUP.exe

shahram بازدید : 74 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)
shahram بازدید : 134 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)
حفاظت از سیستم با Sunbelt Vipre Antivirus 4.0.4194


Sunbelt VIPRE Antivirus نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مبارزه با ویروس های کامپیوتری و حفاظت سیستم ها در مقابل برنامه های مخرب می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا از سیستم خود در مقابل انواع مشکلات نرم افزارها و برنامه های مخرب حفاظت نمایند. این نرم افزار با کنترل کامل سیستم عامل و قسمت های مختلف هارد دیسک شما مانع از اجرای ویروس در سیستم شده و همچنین در صورت حمله یک ویروس از طریق اینترنت به سیستم شما با نمایش یک هشدار به کاربر ، به صورت خودکار از اجرا و ورود فایل مخرب به سیستم جلوگیری می کند. این نرم افزار اط سرعت مناسبی برای پویش هارد دیسک کاربران به منظور شناسایی ویروس های موجود از قبل بر روی هارد می باشد و همچنین سرعت کارایی سیستم را در هنگام نظارت بر سیستم کاهش نمی دهد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Sunbelt Software می باشد.
shahram بازدید : 105 دوشنبه 07 شهریور 1390 نظرات (0)
یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷
- سازگاری کامل با نرم افزارهای امنیتی Kaspersky, ZoneAlarm, AVG, Avast, Avira, NOD32 و ...
- هماهنگی و بر طرف سازی برخی از مشکلات نرم افزار در هنگام دانلود فایل تصویری از سایت یوتوب.
- هماهنگی و بر طرف سازی مشکلات دانلود از برخی از سایت های اشتراک گذاری مانند رپیدشیر.
- سازگاری کامل با مروگر گوگل کروم.
و …

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
- نوار فرايند دانلود به سبکي جديد

- فيکس چندين باگ


12356

shahram بازدید : 95 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 انیتور هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنید جدا از سیستم نور آن که LED باشد یا فلوروسنت از فناوری ساخت TN یا IPS بهره می برند. فناوری TNبه سبب هزینه تمام شده اندک آن نسبت به فناوری IPS به صورت عمومی در بیشتر صفحه نمایش ها به کار می رود. در مقابل فناوری IPS به دلیل هزینه بالاتر در کاربردهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. IPSها به دلیل داشتن زاویه دید بالاتر نسبت به TN و همچنین نمایش مقدار رنگ بیشتر مورد علاقه گرافیست ها هستند.



پنل های TN یا همان Twisted Nematic برای نمایش هر کدام از رنگ های RGB از ۶ بیت استفاده می کنند که به عبارتی در موجوع می شود ۱۸ بیت؛ اما این ۱۸ بیت برای نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ کافی نیست و حتما برای نمایش این مقدار رنگ باید ۲۴ بیت وجود داشته باشد که در عمل چنین مقداری برای نمایش رنگ ها در دسترس نیست. حال شرکت های سازنده نمایشگر این مشکل را با روشی به نام Dithering برای نمایش این ۱۶.۷ میلیون رنگ کمرنگ کرده اند. حال Dithering به این شیوه عمل می کند که با ترکیب پیکسل های کناری و ایجاد سایه به افزایش دایره رنگ خود می پردازد. پس در عمل نمایشگر های TN برخلاف ادعاهای شرکت های سازنده در حقیقت قادر به نمایش ۱۶ میلیون رنگ نمی باشند.

همین تفاوت رنگ و عدم نمایش تمامی این ۱۶.۷ میلیون رنگ سبب شده است که در گرافیک و صنعت چاپ تصاویری که گرافیست بر روی صفحه نمایش خود می بیند با آن تصویری که در مرحله آخر به چاپ می رسد متفاوت باشد. البته مانیتور های قدیمی CRT این مشکل رنگ را نداشتند و تمامی این ۱۶.۷ میلیون رنگ را به خوبی نمایش می داند اما فرد با کارکردن زیاد با این نمایشگر ها باید با چشمان خود خداحافظی می کرد.

تنها مزیت نمایشگر های TN زمان پاسخگویی نسبتا بالای آن ها است که سبب می شود آن ها را مناسب کاربردهای بازی کند.

پنل های IPS یا In-Plane Switching توسط هیتاچی در سال ۱۹۹۶ معرفی شدند. این پنل ها دو مشکل اصلی پنل های TN را مرتفع کردند و آن دو مشکل چیزی نبود جز زاویه دید و عمق رنگ. همانطور که اکثر شما در مانیتور های معمول در بازار مشاهده کرده اید پنل های TN از زاویه دید خوبی بهره نمی برند و با حرکت به هر دوسمت مانیتور و بالا و پایین تصاویر تغییر می کند و رنگ ها بهم ریخته دیده می شوند. در IPSها برخلاف انواع TN که به صورت موازی در حرکت هستند، مولکول های کریستال مایع بصورت عمودی جا به جا می شوند که حرکت آن ها به این شکل باعث بیشتر شدن زاویه دید و نمایش بهتر و طبیعی تر رنگ ها می شود.

همانطور که در بالا توضیح دادیم نمایشگرهای TN برای هر ۳ رنگ اصلی RGB از ۶ بیت استفاده می کنند که می شود ۱۸ بیت؛ اما در نمایشگر های IPS این عدد برای هر رنگ اصلی برابر ۸ بیت است که در مجموع ۲۴ بیت مورد نیاز ما برای نمایش رنگ ها را بدست می دهد. در نتیجه این نمایشگر به سادگی تمام می تواند تمامی ۱۶.۷ میلیون رنگ را بر روی صفحه نمایش به نمایش در آورد.

امروزه با کاهش قیمت نمایشگر هایی که از فناوری IPS استفاده می کنند و همچنین پایین آمدن زمان پاسخ گویی آن ها هر چه بیشتر به فراگیر شدن آن ها نزدیک شده ایم.

به نقل از سرخه تله

shahram بازدید : 102 پنجشنبه 03 شهریور 1390 نظرات (0)

 

بر اساس گزارش جديد منتشر شده از سوي شرکت تحقيقاتي Forrester، شرکت‌ها و سازمان‌ها در حال تغيير سيستم‌عامل خود به ويندوز 7 مايکروسافت هستند، اما سيستم‌عامل ويندوز XP که حدود يک دهه از زمان تولد آن مي‌گذرد همچنان در 60 درصد رايانه‌هاي سازماني سراسر جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.


بر اساس گزارش جديد مرکز تحقيقاتي Forrester که مربوط به ماه مارس مي شود، سيستم‌عامل ويندوز 7 هم‌اکنون در 21 درصد رايانه‌هاي سازماني سراسر جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين رقم تقريبا دو برابر سهم ويندوز 7 در بازار جهاني رايانه‌هاي سازماني طي مدت مشابه سال قبل است. ويندوز 7 تا مارس گذشته تنها در 5/9 درصد رايانه‌هاي شخصي سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي‌گرفت.



شرکت تحقيقاتي Forrester براي به دست آوردن اين نتايج 400 هزار رايانه سازماني را مورد بررسي قرار داد و در پايان دريافت که ويندوز XP با وجود آنکه 10 ساله شده است همچنان در 9/59 درصد رايانه‌هاي سازماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد. «بِن گِراي» يکي از تحليلگران مرکز Forrester که در اين بررسي نيز حضور داشت اعلام کرد که سرعت سازگاري سازمان‌هاي جهاني با ويندوز 7 افزايش يافته است، اما با اين وجود XP همچنان محبوب‌ترين سيستم‌عامل در اين زمينه محسوب مي‌شود.


سيستم‌عامل ويندوز XP با همه بخش‌هاي خود همچنان مورد پشتيباني مايکروسافت قرار مي‌گيرد و اين شرکت اعلام کرده است که از آوريل 2014 به پشتيباني‌هاي خود از اين محصول پايان مي‌دهد.

به نقل از همکاران سیستم

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به مرکز تخصصی کسب در امدخوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طريق نظرات به ما اطلاع دهيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    بهترین ومطوئن ترین سیستم کسب درامد
    بهترین ومطمئن ترین سیستم کسب درامد


    کلیک کنید
    ببینید اصل ماجرا را
    کسب درامد

    پذیرش نمایندگی فروش در سیستم تجارت الکترونیک پایگان

    بزرگترین سیستم همکاری در فروش در ایران


    در آمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان

    این یک فرصت بی نظیر است
    عضویت
    هر کلیک 600 ریال

    جایزه عضویت 50000ریال

    بدونه محدودیت زمانی

    با کلیک روی تبلیغات 600 بگیرید

    برای عضویت اینجا را کلیک کنید
    سیستم مشارکت در فروش آسیا پارس
    سیستم مشارکت در فروش آسیا پارس با بیش از 4 سال سابقه درخشان وابسته به شرکت بازگانی دلتا پارس با ارائه لوکس ترین محصولات کمپانی های معتبر به لطف پروردگار تا کنون با ارائه خدمات منظم به یوزرها و تسویه حساب مداوم روزانه و خدمات پشتیبانی منسجم به کاربران توانست اعتماد بسیار از سایتهای پربیننده ایرانی را به خود جلب نماید بطوریکه اکنون چندین سایت معتبر با رتبه های 2 رقمی ایران کلیه تبلیغات خود را بسوی آسیاپارس متمرکز نموده اند


    لینک دعوت مستقیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 714
  • بازدید کلی : 10,961
  • کدهای اختصاصی

    javahermarket